Cfare e ben nje vajze te qaje

download

Nuk mund te them qe une jam qaramane. Madje po te me njihni personalisht do e kuptoni qe jam krejt ekstremi tjeter. Madje jam shume kunder qarjes ne pergjithesi. E, ja pra qe edhe une qaj. Nga filmat…

Keni pare ju te filloje tjetra sa shikon nje film vuuu a thua se po i ndodh asaj. Mire qe jam vetem ne keto raste se do ma thurnin kenge…

E nejse. Po thoja qe vajzat qajne shume.  Ka shume arsye pse nje vajze qan (perjashtuar nga filmat), nga nje fjale e prindrit, nga vellai xheloz, nga zysha injorante, nga I dashuri xheloz, nga shoqja e ngushte ziliqare, nga kolegia inferiore, apo nga shefi perfitues. Te gjitha keto I bejne vajzat te qajne, te qajne pa ze. Hic sju degjohet zeri. Meqe sju degjohet zeri lotet rrjedhin lume…

E pra per inat te te gjithe atyre qe ju bejne per te qare QESHNI po po QESHNI. QESHJUNI ne fytyre. Ju jeni shume me shume se ata.

Leave a Reply

